Här får du ta del av aktuella föreläsningar, skapa nya kontakter och träffa potentiella samarbetspartners. Förutom entré och föreläsningar ingår frukost, lunch och eftermiddagskaffe för alla med en godkänd anmälan.
Målgrupp: HVB-/Familjehemsdagen riktar sig till dig som arbetar med myndighetsutövning och ärenden där det fattas beslut om placering på HVB, familjehem, stödboende eller skyddat boende. Du kan exempelvis vara socialsekreterare, placeringssamordnare, enhetschef eller frivårdsinspektör och anställd inom socialtjänsten, regionen eller kriminalvården.
Anmälan: Använd formuläret, här nedan, för att skicka in din anmälan. Din inskickade anmälan betraktas som en intresseanmälan fram tills den har blivit godkänd. Om din anmälan godkänns meddelas du via mejl. Observera att det finns begränsat antal platser till eventet och att en inskickad anmälan inte garanterar dig en plats.
Frågor: Mejla till [email protected] och inkludera ditt namn + namn och datum för det event som frågan gäller.
Vi reserverar oss för eventuell programändring.
8.15 | Registrering och frukost / Mingel med utställarna |
9.15 |
Föreläsningspass 1 Mer information kommer. |
10.15 | Mingel med utställarna |
11.00 |
Föreläsningspass 2 Mer information kommer. |
12.00 | Mingellunch |
13.00 |
Föreläsningspass 3 Mer information kommer. |
14.00 | Kaffe och frukt / Mingel med utställarna |
14.45 |
Föreläsningspass 4 Mer information kommer. |
15.45 |
Dagen avslutas |